söndag 10 maj 2009

3 dagar = 1 arbetsvecka!

hard weekend
Nu är jobbet klart... phuu... idag har varit maratondag... klev upp 06,00 imorse... ( va uppe till 03 inatt...gäsp!)
Har inte suttit en sekund på hela dagen..... tagit en kopp kaffe ..mitt i ett arbetsmoment...
Hade ju satt som mål att vara klar idag!! Tapetserat, monterat köksluckor, kaklat, fogat, städat...phuuu....
Nu är det bara lite småprylar kvar att göra imorgon, sen är det klart!!!!
Förhoppningsvis blir det några dagar med lugnare tempo,
Skulle ju fira ikväll, hade jag tänkt...fira att ett ganska stort jobb är klart o man kan inkassera lite pengar, men klockan vart för mycket... va och käkade en pizza, men den var så enormt god ( kl 21,00, hade ätit 2 mackor 06,30 i morse)
Skulle ju ha åkt och hälsat på Martin, Bettan o William ikväll, men det vart så sent, får ta det imorgon... nu ska jag försöka ta mitt lekamen o släpa mig i säng, känns som om man blivit manglad av en vält....
Nattinatti

1 kommentar:

  1. Jo det är väll så...att vissa dagar är tunga och vissa är bättre...skit i hörnen....men men lika jobbiga är de ändå....samtidigt kan man undra om det är menat att man skall arbeta så mkt som man gör?? crazy egentligen...massa kramar till dig
    Feli

    SvaraRadera