måndag 4 maj 2009

morgontrött

Fy sjutton för tidiga mornar...:(Photobucket
är en riktig kvällsmänniska... det är inte naturligt för mig att kliva upp 05,30, vilket var tiden när klockan ringde imorse....
Jag känner mig sjuk! Arg! Hasse fick all världens ovett den stackarn... jag får hjärtklappning!!,
jag är inte skapt för att kliva upp den här tiden...:(
Men tyvärr måste man det ibland...:(
Åkte iväg och tapetserade, vilket inte gjorde saken bättre, eftersom jag hatar att tapetsera.
Åkte iväg på andra skiftet senare.... mina hockeyspelare och hockeyrink börjar ta lite form... har snöat in på tok för mycket i det här... men jag tycker ju det är roligt oxå, och då lägger man ju ner mer engagemang i det hela.... men det är snart klart nu....
här är modospelarna på avbytarbåset..:)







ch här kommer äldsta grabben ut som avbytare...

Nu är det sängdax igen ;)

Sov så sött mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Hej:) Ja, det är hopplöst att ta sig upp! I morse började jag åtta. Klev ur sängen halv åtta, haha.

    SvaraRadera