söndag 24 maj 2009

Söndagkväll

Photobucket
Jag fortsätter på mitt Ängel/demon tema....gillar det ;)
Idag har varit en både ledig och jobbardag.... softade hela förmiddagen, va upp till min lilla älskling William, Sandra skulle åka hem idag så hon ville att Martin skulle bränna en cd åt henne...passade på att gosa med lilla klimpen lite... han är sååå söööööt!!!!
Hittade nåt som jag tycker är skitbra!!!!

Tycker dom är skitbra....
Fortsatte iallafall dagen med lite jobb... håller på med taket som aldrig blir klart....
Bilvårdsdag.... tvättade bilen för första gången på 5 år!!!!! KATASTROF!! Bara att lacka om hytten...
Hämtade Lollo vid busstationen kl 18,30 hon kom från Stockholm,
skulle önska att jag hade båda tjejerna hemmavid... man blir alltid lite låg när Sandra åker ner...
Jobbardag imorgon... igen :(
Nätet är så segt ikväll att jag blir galen :(
Hörs i morgon!!

2 kommentarer:

  1. Häftiga animeringar...i natt var jag lite mera förberedd när jag klicka in mig på din sida...mysigt att gosa med småttingar!! dom luktar så gott!! här på jobbet undrade dom om jag var gravid!!!för jag har ätit alla nätter sötmandel samt Pepperoni...men som sagt kisse somjag är så är jag väll skengravid.
    Ska lyssna på låten när jag kommer hem...funkar ej här..

    kramar kramar.

    SvaraRadera
  2. Förstår det, men vi blir glada när hon är hemma här!!!;) Orättvist??? Goda Mommabullar!!!

    SvaraRadera