söndag 3 maj 2009

deklarationsdax!

Photobucket
Jag bara HATAR!!!! Siffror och papper... varför? utsätter man sig för detta?
Det finns folk som bara pysslar med det här, och man kan lämna bort det och sitta i lugn och ro!... vad kallas det?.... Jo SNÅLHET!
Har varit ur koncentration hela dan bara därför att jag visste att jag hade detta framför mig, och jag i sista minut varje gång...
men som tur var... fanns alla siffror prydligt uppställda, så det gick bra till slut Phuu!!
Jobbade ialla fall hela dagen , så någon Söndagsledighet blev det icke.
Nu är det sköna sängen som gäller..
Sussa gott!!!

3 kommentarer:

  1. Jag hatar bokföring siffror etc , vi har en kanonbar revisor Elisabeth Grundström hon kan jag verkligen rekommendera det är värt varenda krona att slippa mentala stressen inför deklarationen
    // Anita

    SvaraRadera
  2. Ja du, vi har revisor. Dyrt kanske men värt varenda krona. Han har sökt uppskov. Det gör han varje år. Sedan får jag sitta ett par tre dagar innan vi ska dit och fixa alla papper. Men ni har mer förstås!!!:)

    SvaraRadera
  3. Tog ca 2 min att ringa in deklarationen tack Gud för att jag ej har företag

    SvaraRadera