lördag 30 maj 2009

Solsting

melting
Ohhh.. vilken dag!!
Kanonväder hela dagen, tänk bara om man kan ha fått varit ledig.... :(
har stått mot en husvägg hela dagen... och!!! Vad är solskyddskräm?.... Har bränt upp både axlar, nacke och smalben ...ajaj! Man lär sig aldrig.



Tur att älven finns i närheten, så det svalkade lite...




Här är bara skuggan av mig:


Íkväll är det cruising här i stan , kl är 20,00 och det är 28 grader varmt!!! Man skulle ju ha promenerat ner en stund, men jag är så trött, och känner jag mig själv så , går man ner är man inte hemma förrän 3 inatt, och vi ska upp 07 imorgon, så det är bara att glömma...
Amerikanska bilar har jag alltid varit helfrälst i, köpte min första när jag var 17 år, innan jag fick körkort... en plymoth Satelite... mmmm det var tider det :D.
Har haft några efter det men det var ett tag sedan, när jag blir miljonär ;) då ska jag köpa en riktig muskelbil, ingen glidare... jag vill ha en med mycket pulver!!!
Nu ska vi käka matjesill med färskpotatis, gräddfil och gräslök... sommarmat.
Efter det ska jag plantera lite blommor och buskar som vi fick av Eva o Danne.. ( min bror o hans fru)
Blev sååå Glad! Är jättemycket värt när mqn börjar från noll... har inga buskar inga rabatter... bara " naturtomt" (lättskött ,) )
Sedan blir det en tidig kväll......

2 kommentarer:

  1. HA HA!!Rolig bild :-)..ja solskydd är ju bra...men glöms lätt bort!!kan tänka mig att det var kokhett mot väggen...tänk på vätskebristen...drick mycket så du inte tuppar som på bilden...
    p.s kommer ihåg när vi var 13 år och åkte raggarbil i Sollefteå...och dina drömmar om stora bilar....och en dag har du den skall du se!!och då kommer jag att lifta med dig!puss gumman min!!

    SvaraRadera
  2. Jag har också jobbat 16 timmar på lördagen tog mig ut från receptionen på campingen på eftermiddagen för att städa toaletter.....
    Vi hade galet med folk på campingen
    Ps Jag har också haft "raggar" bil en Cheva Malibu -64 // Anita

    SvaraRadera