torsdag 14 maj 2009

Hundliv

puppy
Visst är dom otroligt sööt!!!
Min favorit hund är just labradorer, lugna trygga och behagliga... blir så sugen på att skaffa en ibland. Men man ska ju ha tid också...
Dom kräver ju sitt....
Dessutom har vi ju huset fullt med katter så det räcker....
Man får skaffa en sedan när man blir pensionär ;)
Idag har jag suttit och färgsatt hus i datorn, ska skicka in offerter.... är lite fippel innan man ändrat färg o fixat .... och oftast är det ju inte bara ett färgförslag, det kan ju vara 4-5 och ur olika vinklar...
Planerat för full vad vi ska handla när vi åker till Sundsvall imorgon, vi ska ju iväg och renovera ett kök... så det är köksskivor, kakel, lister, belysning, knoppar mm.mm.
Har varit jättesoligt och fint ute idag, men jag har suttit låst här framför datorn hela dagen :(
Det enda jag lyft min röv för var när jag lagade iordning en kålpudding....mums!
Men nu ska jag lyfta på den igen för att pallra mig i säng....

1 kommentar:

  1. Åh så söt hund!!blir man kär eller??? kommer ihåg din lilla vovve...!!vet du namnet har jag glömt...enda namn jag kommer i håg är Pilo...du vet närminnet....sedan så älskar jag kålpudding!!!mummssss puss från en snorig kisse

    SvaraRadera