söndag 3 maj 2009

Somna på soffan

Att somna på soffan framför tv:n är ett av mina absolut främsta fritidsintressen ;)
Skulle titta en stund ikväll på Robinson somnade som en klubbad oxe!! Vaknade strax före tolv att Lollo kommer o frågar vem som åkt ut...???? hmmm har inte en aning!! Har ju missat allt.
Men det är jag i ett nötskal... men det är ju inte det första jag somnat till.... Jag o syrran hade åkt till Stockholm och globen o skulle titta på mina idoler eurythmics, ( känns som för 100 år sedan), men ialla fall , var vi sena jäktade dit fick kanonplatser... men vad händer.. jo jag kan inte för mitt liv hålla mig vaken!! Katastrof... somnar 10 meter från högtalarna....
men dom är fortfarande mina idoler, fastän dom ej finns längre...:(

2 kommentarer:

  1. somna på soffan är ju inte helt fel
    varför är det så skönt att bara somna där?
    kanske för att man blir så skönt avslappnad i kroppen
    ha det så gott
    kram/kusin nilla

    SvaraRadera
  2. Ja de var kanonbra! Jag gillade dem skarpt!

    SvaraRadera