måndag 11 maj 2009

Köksritning

Photobucket
Typiskt!! Imorse kunde man ju få sova ... men vad händer!!!! jo man vaknar 05,40!!

gjorde ialla fall klart det sista i huset =) och efter det INKASSERADE vi pengarna!!! GUUUUD så skönt... nu kan vi kanske betala en del av alla räkningar man kommit efter med.
Kom precis hem o öppnade mailen... då kom en lite salt..;( förfrågan efter ett förslag på färgsättning o ideér på ett kök vi ska fixa nästa vecka... så nu i kväll har jag suttit o delvis firat ett avklarat jobb o påbörjat ett annat med en massa rosévin... hur blir det???
Jag mår iallafall bra =)
Nattinatti mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej! Ja, det är helt sjukt det där. Man kanske skriver värsta deppiga inlägget t.ex och så får man ändå kommentarer som typ "hej, hoppas du mår bra, kolla in min blogg" Det enda dom vill är att man ska besöka dom, sen skiter dom fullständigt i vad man skriver, dom har ju inte ens läst inlägget. Det är såå tråkigt..Så man får sitta och gallra bland kommentarerna varenda dag=/ Har du druckit rosévin? Så gott:) Kramen!

    SvaraRadera
  2. Va kul!!Hoppas att det nya jobbet ger mkt pengar!!det är ni värda i massor!!Längtar efter Rosevin jag oxså...men har blivit förkyld rejält oxså...så det får vänta!!
    Vilka fina animeringar du gör (felstavat??)

    Massa kramar!!

    SvaraRadera