onsdag 27 maj 2009

VAKUM

skogsrå
Vakum...!!!! Konstig dag idag...????
Vaknade i morse, så trött så jag hade kunnat gjort vad som hellst för att få stannat kvar i sängen..
Kom aldrig igång med någonting!!
Stormade o regna så alla utomhusjobb kunde vi ju inte börja med.
Helt plötsligt hade hela dagen gått????
Fick jag välja vad jag skulle göra i mitt liv ... skulle jag nog kunna sitta 20 av dygnets 24 timmar o producera teckningar på nätet... men man får ju inte välja:(, man får sätta sig de ynka timmar som finns kvar av dygnet efter dagens alla "måsten", disken undanplockad och alla andra sitter framför tv:n.. då kan jag med gott samvete sätta mig o pilla med mitt själabalsam;)
Skulle egentligen fixa min nya hemsida... men jag har inte tillräckligt med ideér ännu....
men det kommer...
Imorgon skulle det bli bättre väder, så jobbet väntar...
Nattinatti!!!

1 kommentar:

  1. Vad fina animeringar du gör gumman!! men du har för mycket arbete... och timmarna för få....och sömnen för lite...och vinet för mycket...å träffarna för få...hmmm kan vi ändra på det ??kramar i massor...från me...

    SvaraRadera