måndag 25 maj 2009

reunion

Photobucket
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Min bild blev censurerad!!! ???
Konstigt va?
Har inte hittat något likvärdigt med photobucket... Provar det här, men det verkar inte lika bra

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Goda och det onda... kan det förenas?
Jag tror det... alla människor har båda delarna i sig... ingen människa är god fullt ut...alla har sina svarta hål... alla har lite djävul i sig... mer eller mindre...
Har varit en dag när vi barat åkt runt o kollat upp jobb....
har inte fått så mycket konkret gjort....
Utomhusarbetet börjar ju nu, så nu får man hålla koll på vädret...SMHI för hela slanten...
natti natti!!!

1 kommentar:

  1. Hmm den där lilla saken som sitter på axeln och viskar allt det där förbjudna....som locka och pockar...oroskänslan i magen....glädjen att hugga in i en riktig kaloribomb..och rösten bravo bravo en till en till...gå dit gör detta....sätt krokben för den där personen...hmm känner igen dennadära...därför blev jag så rädd då jag fick se han häromnatten....himself!!some like it hot you know....han jublar när ågren kommer...och den lilla ängeln vrider sig och försöker visa hur god man ska vara..

    ja va säger man...en svart och en vit vinge...pendlar mellan helvetet och himmeln...hur var det nu???Himmeln kan vänta??tror jag ;-)

    kramar min snutta!

    SvaraRadera