onsdag 18 mars 2009

Bohuslän

Västkusten på sommaren ! Finns det något härligare ställe?

Salt hav, sol och varma klippor...mmmmm..

min kusins fru ringde idag och bokade in oss i början på Juni, vi ska ner och måla igen och det ser jag fram emot.

Dom har en stor camping där nere som har pirater som tema

http://www.dafto.se/


Vi har varit där och målat mycket, sist målade vi en stor borg utvändigt, skulle se ut som äkta sten



Nu ska de bygga en ny borg nere vid poolområdet, ska bli som ett vattenäventyrsland för barn med vattenrutchkanor mm..

ser fram emot att stå där i bikini o måla o slänga sig i poolen när det blir för hett...:)

skulle även måla pirater i ett aktivitetshus de bygger.

Har målat pirater, båtar, mm mm i stugor (20 st) och restaurangen och på massa olika ställen.








Annars har väl dagen varit lik de övriga dagarna... man jobbar,


Va till min mamma och åt hemlagad ärtsoppa såååå god, men man äter ju alltid för mycket när det är gott så natten blir väl......hmmm tur att både Hasse o jag åt samma.


Natti natti på er alla

4 kommentarer:

  1. Åhh va jag blir avundsjuk!! Jag vill ochså ner till Strömstad.

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det mysigt där!!
    Ska prata med dem nu kanske vi kan åka ner senare i sommar...

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild. Man riktigt längtar till sommaren.

    Jag läste ett annat av dina inlägg om när man skriver om vardagen och annat så intresserar det få.
    Jag gillar bloggar som inte bara är flaschiga och ytliga.

    Hälsningar ifrån Östersund
    strömma

    SvaraRadera
  4. Ja jag längtar ner jag oxså till Strömstad och att få träffa Faster och Farbror. Va kul på släktträffen var ju så länge sedan man var där och så länge sedan man träffade sina kusiner.

    Det är ju du och jag vet du!!

    kramar

    SvaraRadera