onsdag 11 mars 2009

Gympapass!!!

Arbetsdag!!
Började tidigt i morse, men man får väldigt mycket gjort när man kommer igång på morgonen.
Så flyter bara dagen iväg...
fixade fiskgratäng av Hasses egenhändigt fångade Norgetorsk...mmmums.
Tog den sista fiskpåsen ur frysen :(
Tur att dom åker och fiskar snart igen, har man väl vant sig med att ha den fisken i frysen smakar ingen annan köpt fisk bra.
Skulle sätta mig och bygga på min nya hemsida...där jag hade tänkt lägga ut alla mina photoshop-bilder,
men det blir aldrig som man tänkt sig....för då kommer Lollo o TVINGAR!!! mig att träna med henne...
Börjar med ett danspass, som uppvärmning till bandet Urga och låten Etanol http://www.myspace.com/urgamusic
Man dansar som en galning!! i 10 min..... helt slut.
därefter kommer situps....benlyft....o armhävningar...pust!!
Undrar om jag kan röra mig imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar