söndag 29 mars 2009

UKM

Har varit och tittat på min dotter Louise ikväll, uppträdde på Hullsta Gård i UKM ( Ung kultur möts) Där ungdomar får visa vad de kan inom all kultur, dans, musik, konst mm.
Jätteduktiga var alla... hög klass på det mesta, ( men Lollo var ju bäst...:) Tycker en stolt förälder)
Men hon har ju varit med förrut, både i UKM och musik direkt, första gången hon var med i UKM gick hon vidare till Ung i norden som då var på Färöarna och det var en stor upplevelse för en tjej på 14 år som aldrig varit iväg själv.
När hon var med i musik Direkt gick hon vidare till länsfinal, så hon är duktig!!

Har iallafall jobbat hela dagen, imorse kom dom med skivorna som ska bli takmålningen, så denna vecka får man nog veta att man lever!!
Allt vi har i verkstaden måste bli klart innan torsdag, för då måste jag börja med förberedelserna inför middagen där...PHUUU!!!

Är det någon mer som har känt av att man ställt om klockan?
Jag har varit dökonstig o trött hela dagen... förstår inte varför man ska behöva rubba på tiden sådär... till vilken nytta.... vi är ju inga mjölkbönder...

så nu är det bara sängen som väntar...
Sov så sött!!! För det ska jag göra,

sleepy

1 kommentar:

  1. Hej "från en röst i natten" jag har kollen på dig...på bloggen å så telefonen...ha ha..tänk förut då minst 3-4 samtal/dag...vi visste allt...

    Kul att det går bra för Loise, hon sjunger fint!!har alltid sjungit sedan hon var lill liten...kramar till er alla från mig

    SvaraRadera