måndag 16 mars 2009

Sandra abstinens



Det här är min dotter Sandra med hennes häst Rassel, hon flyttade ner till Västerås för ca ja snart 2 år sedan... men jag längtar så otroligt mycket efter henne ibland, och allra hellst när det är perioder när hon inte kan komma upp eller vi inte kan åka ner....
Vi pratar med varandra varje dag i telefon, men det är ju inte samma sak...
Hästtokig tjej....men det syns väl:)

Idag har det varit jobb hela dagen, och nu ikväll har vi varit på tårtkalas hos mitt X, barnens far.
Gott med prinsesstårta.
Och jag är så otroligt trött ikväll, så det enda som gäller just nu är att kasta sig i säng...hinner nog inte ner med huvudet förrän jag sover zzzzzzz!!!!
Natti natti

1 kommentar:

  1. Hej min snutta!
    Nu är våra barn stora...kommer ihåg när vi lekte Anden i glaset i fiskestugan långt ut på myren och berätta spökisar...alla var rädda och vi med...alla sov i samma säng.Hon är jättesöt och liknar sin mor :-)

    Hästar har hon alltid älskat, kommer ihåg en gång jag med då en viss person satt hästtäcken bak och fram på hästarna fina avelshästar i Björnö slott.De fick trippa hela förmiddagen....;-)

    pussar

    SvaraRadera