måndag 30 mars 2009

saving lives


Är bara tvungen att lägga ut lollos låt sedan igår....
Den här har hon skrivit själv.... är så stolt!!
Har jobbat precis hela dagen
så idag finns väl inte så mycket att skriva om... är precis uppe i planeringen av middagen på Lördag, lite räkning är det ju innan man har räknat ut hur många kilo tomater man måste köpa för att det ska räcka till både garnering av förrätt och till grönsallad för 70 pers.
Hur många liter grädde osv.
Och dessutom har det uppstått ett problem!!
När jag jobbade på Hotell Hallsta berget ( jobbade där i 15 år) lånade vi ut porslin till folk man kände osv., bara man fick tillbaka det i tid och det var helt o rent, ringde upp idag glad i hågen.... men det lät så besvärligt, o trögt så jag blev döless.... dom kan lägga ner det där stället.....!!!!
Ska försöka få ihop det på annat sätt istället.
Man kan ju tillägga...! Dom har inga gäster där uppe nu heller.
Inte så konstigt!
Nog om det.
Min kära syster AnnaKarin ska komma imorgonkväll o hjälpa till o städa, det tackar man ju inte nej till..:D
Ska gå och måla ett färgprov till taket, beställaren har ändrat grundtonen, så jag får måla om..:I...
Men huvudsaken att dom blir nöjda.
Ha en bra måndagkväll...
Kram

3 kommentarer:

  1. Åh så fint hon sjunger....du måste hälsa henne det!!! så fint..."vår lilla dotter!!

    Sen tycker jag fortfarande att du inte skall ta på dig för mkt utan skall ha lite lugn och ro!! får hämta hem dig och ta med dig till Sthlm. tror jag eller hur!!!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Du tecknar och målar väldigt fina bilder.
    Jag tecknar och målar jag med.
    Besök gärna min blogg;www.metrobloggen.se/inredningsarkitekt

    SvaraRadera
  3. Hon är fantastiskt duktig din dotter!!!:)

    SvaraRadera