torsdag 12 mars 2009

Photoshop

Har ju fastnat fullständigt vid datorn och den nya värld den har öppnat.... just allt man kan göra i den ( använder mest photoshop cs2)
Vilka möjligheter det finns att teckna och måla i det pogrammet...
Hittade en sida i dag med mycket roliga och användbara , ramar, virkade band mm....
http://www.storeide.se/gunhild/Scrapbooking5.htm

Och börjar jag då fastnar jag...
Har egentligen en miljon andra saker jag skulle ha gjort istället....det här är ju bara för min egen skull och kanske för att finna lite sinnesro....
Skulle egentligen ställt mig framför staffliet och målat på de beställda tavlorna.

Har jobbat hela dagen idag, målat tak och grundat o spacklat snickerier.
Nu gäller det bara att alla andra hantverkare sätter fart... snickare, elektriker osv... så man kommer fram.

Imorgon ska vi åka o titta på ett gammalt hus ca 6 mil härifrån som ska lämnas in offert på målning av fasaden, är ett gammalt 1800-talshus... spännande o se vad det är för någonting och vilket skick det är i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar