fredag 27 mars 2009

fredagsmys



fredag igen... veckorna bara rinner iväg, snart är det april, här ligger snön en meter djup, man vaknar på morgonen och det är -15 - 16 grader kallt, NÄR KOMMER VÅREN ??


Men som tur är kan man mysa till det innomhus.


Det finns fler som myser till det, Rufus ! hans favoritställe är i vedkorgen framför brasan:






Har suttit och tittat på:



Brukar inte gilla sån´t här, men det är skönt med slötitt ibland, vart lite besviken... hade hoppas att Magnus o Annica skulle vinna men när jag såg Lailas o Tobias sista dans ikväll vart jag impad, dom var ju skitbra!!

Nu är snart kvällen slut och vi ska krypa isäng, jobbardag imorgon!!

Så mina vänner:

Nattinatti, o tänk på:

Mitt motto:

Lev idag, imorgon kan vara försent!

Glöm alla bekymmer, för det kommer nya imorgon.....


Freedom

3 kommentarer:

  1. Hej Snuttan!
    Det blev ingen bastu, Rolf jobbar överikväll. Jag tog mig ett skumbad istället...och Rosevin...men är lite hungrig...vi ska nog titta på film ikväll..Ska titta isåfall på Midnigt express. Har för mig att den skall vara bra, såg Australia för ett par dagar sedan, bra!!se den. Tusen kramar och pussar

    SvaraRadera
  2. Ja Östersund är en mysig stad.
    Sollefteå var det längesen jag var till.
    Sålde min Mazda 626 i höstas till en kvinna i Sollefteå. Hon och hennes bror var hit och köpte den.

    Jag ser att du mysigt och fint i fina huset och förstår att det är härligt att bo där. Men mycket jobb och många slantar som går åt.
    Det måste vara härligt att se allt eftersom hur det blir färdigt.

    Kram
    strömma

    SvaraRadera