onsdag 1 april 2009

Crazy

crazy
Crazy.....ja det kan man bli ibland...när man har hundra saker påG.
Farit runt idag, tapetserat...målat....städat ur en lokal från verkstad -till blivande festlokal...???,,räknat, planerat, räknat igen....phuu....
funderat....skrivit körschema...måste ju komma ihåg allt oxå...
det bara snurrar i huvudet, men det blir nog bra...allt brukar lösa sig..:)

Lollo gick iallafall vidare till länsfestivalen i UKM som är i Matfors...Kul!!
Så:
Puss o kram på er alla
blink

3 kommentarer:

  1. Va kul att hon gick vidare! Hoppas det går bra för henne där ochså. Behöver ni hjälp med att duka eller så, så kan jag hjälpa till på Fredag. Imorgon kommer kommunen och byter vattenmätare, så då kan jag tyvärr inte. Hade varit skönt att göra nåt annat än sitta här hemma=)

    SvaraRadera
  2. Å ve och fasa jag ser framför mig hur du gnor far fram och tillbaka fixar grejar....ser att vulkan utbrott är på väg...richterskalan kommer att spricka och Sollefteå kommer att vara utplånat....min snutta..nu ska du delegera, agera chef !!jag är rädd om dig!!och självklart skall du och jag bo i Johans lägenhet en helg!!bokat och klart bara kolla almenackan!!du vet det är kvalitetstid och de 30 000 dagarna tickar på

    puss och kram från mig

    SvaraRadera
  3. Nu tror jag att du måste ta en vecka ledigt snart. Kom ner hit och njut av våren!

    SvaraRadera