måndag 27 april 2009

blää för måndagar

Love
Måndag!!! hmmm i och för sig... vad spelar det för roll vilken dag det är...jobb ändå!!
upp kl 06,30...o jag som är så morgontrött, faan...hur ska man göra för att vara piggare på mornarna??? har någon nå´t knep?.... halvsov genom frukost... iväg o man vaknar inte till förrän framåt 10..... Har iallafall fått till ett antal figurer i publiken idag, på min målning... har räknat och det blir nog uppemot 100 ansikten innan det är klart....!!! Man är ju lite knäpp.. inte så knäpp heller...:( Man kan ju inte ta betalt riktigt för det jag flummar ut med...) Hasse lite sur.. tycker jag lägger ner för mycket tid.. men vad gör man när man är helt inne i det man gör... och man vill ju ha det så bra som möjligt.. vad är det man säger??... "det man förlorar på gungorna tar man in på karusellen"
men det är svårt att ta betalt för det konstnärliga... vanligt måleri finns det bra prislistor att gå efter...m2 osv, men när det kommer till det dekorativa, är det väldigt svårt!
Nog surrat om det...nu ska jag gå o sussa.... en dag imorgon också..
Natti natti
Photobucket

1 kommentar:

  1. Hm du skulle ta mer betalt för det konstnärliga!! tänk om du kunde ägna dig åt det bara!!slippa slita, för det är ett tungt arbete som du har!!du är ju så bra på att måla!!önskar detta av hela mitt hjärta!!endast vernissage och jag kunde ju servera champangen!!;-)

    puss gumman!!
    Jättefin apa!

    SvaraRadera