fredag 10 april 2009

Glad Påsk

Photobucket
Är dålig på att skriva i min blogg just nu, men när det händer mycket runt omkring, är det ju inte det första man tänker på.
Igår jobbade vi hela dagen, när vi kom hem framåt kvällen hade Lollo hela sitt kompisgäng här,
dom skulle ha tjejmiddag! Vad fick vi göra?, jo snällt förpassa oss in i vårat sovrum / vardagsrum, låg där o tryckte tills det var dags o gå o lägga sig... hmmm!!!
Men det är rätt kul ändå, dom var 6 tjejer 17 år, klädde upp sig i klänning och högklackat, uppsminkade och jättefina, lagade 3-rätters middag och tände massor med ljus och käkade tillsammans,. Det tycker jag är ett steg i rätt riktning..:D
Och dessutom tycker dom det är jättekul med mat och matlagning.
Idag har varit detsamma, jobb hela dagen, ska laga iordning stekt torsk med remouladsås till middag efter det MÅSTE jag ta itu med tavlan som ska vara klar tills på Tisdag!! hmm.
Jag är en sån som drar på allt till sista sekund.........

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk på er också! Här är som vanligt också full aktivitet... Vi har haft toppen väder idag! Vi satt ute och fikade i T-shirt!
    Hoppas att ni får varmt snart ni med - utan snö... Fast snö är inte att förakta - leran kan vara mycket värre! KRAM på er!

    SvaraRadera
  2. Glad påsk!! på er

    Nu ska vi ses snart tycker jag!!

    SvaraRadera