måndag 6 april 2009

Söndagsbestyr

dishes
Så ska man då ta reda på allt... mycket disk blir det..!!!
Och inte bara det, man ska sortera ut och komma ihåg vem man lånade vad ifrån??
Men nu är det ju ingen jäkt iallafall, man kan ta det i lagom takt, så jag har varvat diskbänken och tv-soffan idag... lite lagom.
Sandra stack hemifrån vid 12-tiden, alltid orolig när hon är ute efter vägarna.. får ingen lugn förrän jag vet att hon är hemma.
snipp snapp slut... nu är klockan 00,15...skulle ha varit i säng för flera timmar sedan,
men när kvällen kommer rusar bara klockan iväg!!
Har alltid varit kvällsmänniska, får det mesta gjort efter kl. 21,00... men jag tror det hänger ihop med mitt fd. restaurangliv.
Så nu när man ska försöka ha ett "vanligt" jobb är det ju svårt, är ju så fruktansvärt morgontrött.
ska ialla fall pallra mig isäng nu...!
hörs imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar