fredag 17 april 2009

tillbax!

Så var man hemma igen, egentligen kom jag sent i går kväll, dödstrött!

Har jobbat 36 timmar på 2 dygn...

Renoverat 2 vardagsrum, ett sovrum och en hall.... spacklat, slipat, målat tak, väggar och snickerier plus dekorationsmålningar... tycker jag är rätt bra gjort.

Hade ju kunnat varit lite längre men jag hade bråttom hem därför att Hasse har stuckit till Norge för att fiska en vecka, och jag måste ju få pussa på honom lite innan han åkte...

lite ångest får jag när vi ska vara ifrån varandra...

Vi lever och arbetar tillsammans 24 timmar om dygnet, så att vara ifrån varandra kan kännas lite knepigt.

Men det kan nog vara skönt för honom att slippa mitt tjat en vecka.

Har faktiskt tagit en ledig dag idag... skönt!

Inte gjort många knop, men det är rätt skönt ibland,

fick lite vårkänslor när solen tittade fram, va och köpte 6 säckar planteringsjord så man har när nästa infall kommer och man vill plantera lite... än är det för tidigt.

Köpte även en massa kryddväxter. Älskar färska örter och kryddor. Skulle vilja hitta lite annorlunda smaker bara... finns ju inte här uppe, får passa på om man sticker iväg neråt.



4 kommentarer:

  1. Jaha Maria, nu är vi ensamma en vecka! Vad ska vi nu hitta på för kul?

    SvaraRadera
  2. Ja vad ska vi hitta på?
    Vi kan väl kanske käka tillsammans nå´n kväll?

    SvaraRadera
  3. Men snuttan

    äNTLIGEN HEMMA!! sÅ nu kan man andas och må bra igen...någon som´finns och som jag älskar!!synd att du inte är Din Feli

    SvaraRadera
  4. Faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag har saknat dig!!

    SvaraRadera