fredag 24 april 2009

Fisk



Min älskling har kommit hem ikväll...ohhh så skönt, det är faktiskt lite nyttigt och vara ifrån varandra lite då o då ;)
Så nu har man hela frysen full med fisk.... undra om man inte har lite instinkter kvar sedan förr... just den tillfredställande känslan av att ha mat lagrat.... känns så skönt att ha både kött och fisk som räcker ett år! =D

Har jobbat hela dagen idag, lite kluvet att vara på olika ställen samtidigt, man tycker inte att man hinner tillräckligt någonstans och då blir det så att man jobbar i ett streck o glömmer både att fika o äta... kom ej hem förrän 21,00 och då hade jag inte ätit mer än 2 mackor kl 07 imorse, så då kan det lika gärna kvitta... man är inte ens hungrig...

blev lite nya nunor idag.




Vad tiden går när man kommer hem sent nu är klockan halv tolv!! Men jag har faktiskt hunnit mycket ikväll... vattnat blommor, städat köket o hallen, tvättat några maskiner o tagit rätt på tvätten, flyttat om i frysarna ...ohhh pust...bloggat...inte dåligt va?


Imorgon ska vi till Matfors och lyssna på Lollo, hon gick ju vidare i UKM, så nu har hon tydligen skrivit en ny låt på 2 dagar... få se om hon spelar den, hon har inte låtit mig lyssna på den...spännande! Ska nog upp o hälsa på lilla William oxå =) är så spännande! Man vill ju gärna att dom kommer till ro innan man dundrar in där. dessutom hade jag tänkt att vi ska jobba oxå! Vet inte riktigt hur man ska få ihop allt?


Nu är jag sååååå trött... konstigt att man hittar tangenterna...



Så nu alla vänner... Natti natti!

3 kommentarer:

  1. Så snutten kommer hem nu!!och det är ju bra att vara från varandra ibland...då hinner man sakna. Fina nunor!!du e så himla duktig!!och hälsa Lollo att jag vet att hon kommer att gå långt för hon är så bra!! håller tummarna. Tittade på det hon hade lagt ut på You tube oxså!!super. Kan se dig framför mig hur du fejat och bloggat, en klunk vin och så vidare "fan just ja! det skulle jag göra" åsåvidare...känner vi varandra??
    Massa kramar från mig till dig!!

    SvaraRadera
  2. haha... vi känner varandra utan o innan! =D

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Ja, det är helt otroligt skönt ute nu, är hemma på lunch. Alla äter glass ute och bara njuter. Själv slutar man 17.15 och ska tillbringa eftermiddagen bakom en charkdisk=/ D
    Det kommer ju vara folktomt inne på affärn för ikväll ska ju folk grilla och greja så jag får väl stå där inne och städa=/ Men men, är ledig hela nästa helg och är det inte superväder då så vet jag inte vad jag gör, haha.

    SvaraRadera