tisdag 21 april 2009

William


Titta vad söt han är lilla skrutten:D Jag är en väldigt stolt Farmor till mitt första barnbarn... o vad jag ska skämma bort den lille!
Och snacka om killmaffia... i vår familj finns nu 7 killar i åldern 0-7 år, och en tjej!Och alla bor i närheten av varandra!
Kan knappt bärga mig tills jag får hålla i honom.
Det är 17 år sedan man hade en så liten en.
Den enda nackdelen är att Farmor låter väldigt gammalt, eller hur?
Fick ett sms av Hasse idag " jaha, nu bor man tillsammans med Farmor".... hmmm.
Men Lycklig är jag, ska alla veta!

3 kommentarer:

  1. Åh vilken liten sötis!!ja det är nog väldigt speciellt att få barnbarn...som pojkarnas farmor sa "Grädden på moset".

    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Gött göttigött gött! Nice att vara farmor alltså! Till en störtskön kille!!!:) Nu för tiden är farmödrar inte alls gamla med stödstrumpor, höfthållare och hatt!!!

    SvaraRadera
  3. Men vilken söting!! Svårt att smälta att de blivit föräldrar. Var ju nyss jag, E och M sprang runt och lekte i skogen i Forsmo. Tiden går så fort! Vi ungar börjar hinna ikapp er:) Min sambo är grafisk designer.

    SvaraRadera