måndag 13 april 2009

stressdag!!

Det här är ju jag i ett nötskal!
Jag skuter upp allt till sista sekund, hela dagen idag har bara varit stress!
Sticker iväg imorgon in i jämtlandsfjällen på ett jobb.
Så nu har jag gått och skutit upp allt jobb hela helgen och det fick jag ju ta igen idag!
Gjorde iallafall tavlan klar.
Va och jobbade en stund på huset vi håller på med, som snickarna har tagit långsiesta med:(
Gjorde färdigt färgprovet till takbården jag ska måla.


Som tur var vart vi bjudna på middag hemma hos min bror med familj... sååå skönt att slippa det för en gångs skull.

Dom hade lagat en underbar älgskav...mums, som efterrätt var det päronkaka med grädde.

Snabbt hem igen och gjorde färdigt ett förslag som skulle in i morgon...pust.

Nu är klockan 23,40.... bara att krypa isäng, packa får jag göra imorgon.

Har inte ens gjort en lista på allt material som ska med... måste nog upp tidigt imorgon.

Så mina vänner! det blir nog tyst i min blogg ett par dagar...

kommer hem på Torsdag eller fredag...

Puss och kram på alla!!

2 kommentarer:

  1. Du får köra försiktigt då!! och så kommer jag att sakna dig!!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Den ska du måla så nätt!

    SvaraRadera