onsdag 29 april 2009

orolig?


Börjar varje morgon med frukost framför tv4.s nyhetsmorgon, jobbar hela dagen med radions p3 på, slår på tv,n när man kommer hem....varje timme är det nyheter... hela dagen har det malts på med den nya svininfluensan.... man kan ju inte låta bli och känna en stor olust och ovetskap om vad som håller på att hända??
Och nu kraksar jag ( olyckskorpen) igen..." Jag har sagt o kännt på mig att 2009 kommer vi aldrig att glömma????" Det började jag med för ca 6 mån. sedan..., vet inte hur många gånger jag har sagt att 2009 kommer att bli ett djävla år!
Hoppas nu för Guds skull jag inte får rätt.
Men man måste ju säga att man känner en stor oro!!!
Och framför allt.. vem ska man lyssna på... smittskyddsvetare som tonar ner det hela... eller smittskyddsvetare som tar det hela på allvar och varnar för att viruset kan bli mer aggresivt ju mer det sprids???

Man har lust att bosätta sig ute i skogarna här någonstans... ta med alla kära o bara isolera sig!



Har ialla fall jobbat hela dagen kom ej hem förrän 20,30, så man känner sig mör....

Har börjat med alla "Hockeystars"....

Hoppas bara att ungarna känner igen dem?





Nu är ju inte den här bilden alls klar...

Nu är det en dusch.. o sen i säng....

Nattinatti gott folk!

3 kommentarer:

  1. Hej ! Du jag hörde också på radion i dag om den när epedemin , men jag har så himla svårt att oroa mig , nä va faan fågelinfluensa, galna kosjukan m,m har man ju överlevt så jag tror inte de är nån fara . Slappna av och tänk positivt och framför allt åk inte till mexico ta skogarna i norrland istället för det är ju paradiset på jorden .ha de bra// Anita

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ja, det kan jag tro, hihi. Tänk att sånt där kommer tillbaka:D Nä, det kommer jag aldrig att ta på mig:)

    SvaraRadera
  3. Men gumman!! du säger att jag sprutar ut inlägg...men hallåååååååååååååå!!vad gör du då?? min lilla älskling??åååå....men så här är det !!DET ÄR INTE DOMMEDAGEN SOM HAR KOMMIT!! neeeeeeeeeeee annars gråter jag..puss min snutta

    SvaraRadera