lördag 11 april 2009

vår?

Vaknade imorse, trodde det skulle vara strålande sol, men icke... ett grått, slaskigt omkring +-0/väder, nu är jag less på all snö!! Känner att jag behöver sol och värme för att tina upp själen.

Tittade på vädret på nyhetsmorgon och mycket riktigt... dimmoln över norrlansdskusten och en bit in (där vi bor). Typiskt!!

Men solen kröp fram efter lunch, men ni ser ju vad snö vi har fortfarande....pratade med Sandra i Västerås, där hade dom närmare + 20 och skulle grilla ikväll.... nu ser man vad avlångt Sverige är.

Hade lite påskmiddag här ikväll,

lugnt!! var bara familjen, är gandska less på att laga mat sedan förra helgen.

Så det blev bara lite ägg o sill, och jag hade gjort en skinkstek som varmrätt.

Skulle ha jobbat hela dagen, men kände mig så less och oinspirerad....gick bara o drog på allt, hittade på hundra olika ursäkter för att kunna göra annat.

Kom iallafall igång med tavlan ikväll, men fick inte riktigt till det, men det är som vanligt när man inte riktigt känner för det.

men har iallafall en bakgrund som jag kan jobba vidare på imorgon.... den ska ju vara klar på måndag!!





3 kommentarer:

  1. Vad ska du måla? Nyfiken. Ser ut som träd/blommor, syrener kanske? och en halv kanna?
    Kramkram
    Lois

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Solen kommer att komma snart så att du kan sitta i bikini och ha röjsågen på höften med string!!

    Nu slappar jag i soffan med min Amaretto..och chokladkaka.

    puss och kram

    SvaraRadera
  3. Som du ser på nya inlägget hade du rätt: syrener!
    Kram på dig Lois!!

    SvaraRadera