söndag 19 april 2009

Hatar att tapetsera!




Tapetsera är det klart tråkigaste som finns!

Och det har jag gjort hela dagen idag... fint söndagsjobb :(

Det här är baksidan av yrket man har. Men huvudsaken är att det blir bra och att kunden är nöjd.

Men jag målar ju hellre stora väggmålningar :D

Har som sagts jobbat hela dagen, orättvist med tanke på att Hasse sitter ute på havet o fiskar i godan ro... men jag ska nog ta igen det ;)

Skulle egentligen ha jobbat ikväll också, har en massa köksluckor som ska målas, men jag grundade dem igår och de var inte hellt genomtorra ikväll... men det var ju nästan skönt.

Köpte utskuren biff, som Lollo och jag käkade, med massor av färska grönsaker en dressing gjord på creme fraiche, lime, sweet chili och vitlök.

Blodiga var de dessutom ...mums.

ska slänga mig i soffan och slötitta en stund, ska upp tidigt imorgon så det blir en tidig kväll.

Ha en skön söndagskväll!

1 kommentar:

  1. Ser en duktig kvinna jag!! som kan det där med att renovera!! så gott det lät med cremefrache såsen...måste få receptet sedan!!

    jättekramen från mig

    SvaraRadera