måndag 20 april 2009

Tandläkarskräck!

The dentist


Det värsta jag vet är tandläkaren! Går 100 gånger hellre till gynekologen än till tandläkaren...
( jag har världens gulligaste tjej som sköter om mina tänder... så bilden har inget med henne att göra, det här mina inre förvridna lite "mian" bilder ;) )
Hade tid i morse kl. 07,40. Hade det inte varit för att det varit helg och jag glömt bort att jag skulle dit, och att dom ej öppnar receptionen förrän 07,45, hade jag ringt och avbokat tiden.
Iallafall sent som vanligt yrvaken skyndade jag mig dit, kom i sista sekund... med munnen full av bedövningskräm, levrat blod och maskiner.... vart det strömavbrott!! Liggande där med huvudet ner o fötterna upp, slutade allt fungera!
Ingen sug, inget vatten... fy vad äckligt! Hon gjorde klart jobbet ändå, utan lampa o ström.
Enda fördelen var att datorerna fungerade heller inte... så jag slapp betala, men det kommer säkert en räkning senare:(
Har jobbat fram till 21,00 så man är lite mör...
Inte nog med det var det stopp i avloppet i en av hyresgästernas lägenheter, o Hasse borta... typiskt.. tur det finns nära o kära i närheten som kan fixa... Tack Daniel! Du är en ängel!
Ska kasta mig i sängen... upp tidigt imorgon..
Puss på er alla!

1 kommentar:

  1. Stackare där!! det är inte kul med Tandis!!usch....den där teckningen av tandläkaren den Stumpan du ska följa med och fiska i Norge!!såklart! men det blir nästa vår isåfall...då bokar vi in det!!med spö och lina!!puss på nosen!!

    Feli

    SvaraRadera